عطرفا
معرفی شرکت های تولیدی اسانس

شرکت های تولید اسانس ( پارفاروم Parfarome ) ، ( بل Bell )  ، ( جیودان Givadan ) ، ( لوزی luzi ) و ( آرجویل Argevil ) هر کدام ویژگی های خود را در صنعت عطرسازی دارند : 

شرکت پارفاروم Parfarome معمولا برای تولید عطرهای با غلظت بالا اسانس مشغول به کار هستند.محصولات آن ها دارای بوی مرکب و ماندگاری بالا هستند.

عطر اسانس پارفاروم:

معمولا دوست داریم عطرها از شروع روز تا آخر شب با ما باشند و به زندگی روزمره ما شکل دهند. از همین رو ماندگاری و رایحه دلپذیر آنها برایمان بسیار حایز اهمیت می باشد. شرکتهای عطر و اسانس مختلفی به این مهم توجه دارند و پارفاروم یکی از این شرکتهای می باشد.شرکت اسپانیایی پارفاروم Parfarom تمرکز عمده خود را بر بازار مسلمانان گذاشته است.شرکت بل اذعان دارد که در محصولات خود از الکل و گوشت خوک و سایر موادی که از نظر اسلام حرام است استفاده نمی کند.

تمرکز شرکت پارفاروم در زمینه تولیدات عطری، بر عرضه عطرها و اسانس های فریبنده و به روز برای استفاده در محصولات بهداشتی فردی، بهداشت محیط و منزل و رایحه های مورد استفاده در عطرها و ادکلنها است.

عطرسازان و متخصصان فناوری کاربردی شرکت پارفاروم Parfarome بین علم و هنر پل می زنند و بهترین ها را به عرضه و تولید می رساند.

شرکت بل Bell ممکن است به تولید عطرهای با غلظت بالا اسانس مشغول به کار هستند.محصولات آن ها دارای بوی مرکب و ماندگاری بالا هستند.

عطر اسانس بل:

بل (Bell)، یک شرکت برند عطر معروف و مورد تحسین در صنعت عطرسازی است.بل با بیش از چند دهه تجربه به عنوان یکی از برندهای برجسته و بین‌المللی در زمینه طراحی و تولید عطرها شناخته می‌شود.

 بل یک برند ایتالیایی با ارائه محصولاتی از کیفیت بالا و لوکس، به شیوه‌ای بی‌نظیر و منحصربه‌فرد، عطرسازی را به هنری تبدیل کرده است.

 با ترکیب بین بوهای گرم و سرد، بل توانسته است ادویه‌ها و گل‌ها را به هم‌رنگی و هماهنگی بی‌نظیری ترکیب کند و عطرهایی بسیار جذاب و شگفت‌انگیز را بوجود آورد.

شرکت جیودان Givaudan معمولا در زمینه تولید عطر های اسانسی و روغن های عطرسازی فعالیت دارند.آن ها ممکن است به ارائه محصولات متنوع با کیفیت بالا متمرکز شوند.

عطر اسانس جیودان:

عطر و اسانس جیوادان Givaudan یکی از بزرگترین شرکت های سوئیسی تولید کننده طعم، عطر و اسانس در جهان می باشد.

 شرکت عطر و اسانس ژیوادان – جیوادان علاوه بر تولید عطرو اسانس، طیف وسیعی از مواد اولیه طعم‌ دهنده هایی که در ساخت انواع مواد غذایی و آشامیدنی، محصولات آرایشی و بهداشتی به کار برده می شود را عرضه می کند.

شرکت لوزی Luzi معمولا در زمینه تولید عطرها و محصولات بهداشتی با کیفیت و اصیل فعالیت دارند.آن ها ممکن است به استفاده از مواد خام با کیفیت بالا و تکنولوژی های نوین عطرسازی اهمیت بدهند.

عطر اسانس لوزی:

تمرکز شرکت لوزی Luzi در زمینه تولیدات عطری، بر عرضه عطرها و اسانسهای فریبنده و به روز برای استفاده در محصولات بهداشتی فردی، بهداشت محیط و منزل و رایحه های مورد استفاده در عطرها و ادکلنها است.

عطرسازان و متخصصان فناوری کاربردی شرکت لوزی Luzi بین علم و هنر پل می زنند و بهترین ها را به عرضه می کنند.

عطرها بدلیل نوع کاربردشان باید منطبق با استانداردهای ملزوم قانونی و فناوری های مربوطه باشند. برای خرید عطر اسانس شما یکی از محصولاتی را که می توانید با خیال راحت تهیه کنید، از اسانس های شرکت لوزی ( Luzi ) می باشد.

شرکت آرجویل Argeville ممکن است به تولید عطر و محصولات با بوی خاص و اختصاصی متمرکز شوند که به نیاز ها و تمایلات خاص مشتریان پاسخ می دهند.

عطر اسانس آرجویل:

شرکت عطر و اسانس آرجویل Argeville در طول 100 سال فعالیت خود با حدود 300 کارمند در سرتاسر دنیا در 8 مرکز تولیدی بین المللی خود فعالیت می کند. فعالیتهای شرکت عطر و اسانس آرجویل در حوزه ساخت رایحه ها و مواد اولیه ساخت عطر و اسانس و طعم های خوراکی خلاصه می شود. برای مشاهده محصولات این شرکت به این لینک مراجعه کنید.

در حال حاضر شرکت آرجویل به سمت مدرنیته و توسعه بین المللی، با روحیه قوی و پایدار در حال حرکت است. این شرکت تمام هم و غم خود را بر افزایش دانش علمی و برقراری ارزش های تاریخی قرار نهاده است.

مدیران شرکت عطر و اسانس آرجویل Argeville بر این باورند که بزرگترین دارایی آن ها کارمندهایشان هستند که از هر رنگ و فرهنگی در کنار ه دم فعالیت می کنند. تیم ما با عشقی که پیشرفت و شوقی که برای نوآوری از خود نشان میدهند، هر روز یک قدم به جلوتر حرکت می کنند.

هر یک از این شرکت ها ممکن است با تاکید بر ویژگی ها و نقاط قوت خود، در بازار عطرسازی موفق باشند و محصولات متنوعی ارائه د هند.