۳
تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather ؛ کامل‌ترین عطر لوکس دنیا

توسکان لدر Tuscan Leather ،یکی از کامل ترین عکس های لوکس دنیاست . تام فورد توسکان لدر، عطری است که از لحظه ورودش، تعریف‌های دوباره‌ای از لوکس بودن و جذابیت را مطرح کرد. تام فورد، با این عطر، مفهومی نو از جسارت و قدرت در عین حال با متانت و ظرافت را ارائه داد. این عطر برای مردان و زنانی که دوست دارند با حضور خود تاثیرگذار باشند، ایده‌آل است.

 توسکان لدر، با لقب رمزآلودترین و کامل‌ترین عطر توسط تام فورد معرفی شد و به حق، این عطر تجسمی از عمق و پیچیدگی است که به کمک آن، هر کسی می‌تواند حضوری خیره‌کننده داشته باشد. توسکان لدر انتخابی مناسب برای جوانان و میانسالان است.

 

معرفی تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

اسانس تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather در سال 2007 به عنوان یکی ار اولین عطرهای برند تام فورد به دنیا عرضه و معرفی شد.

Tom Ford Tuscan Leather یکی از محبوب ترین و به یادماندنی ترین عطرها در بین افراد با سلیقه عطری خاص و شیک شناخته شده است.

رایحه توسکان لدر از مجموعه عطرهای شیک برند تام فورد است که مناسب برای استفاده در نیمه دوم و سرد سال است.

به گفته توماس کارلایل فورد (تام فورد) : ” رمزآلود ترین و اختصاصی ترین و کاملترین عطر من توسکان لدر است و باید بطوری آنرا عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم”

این محصول به اندازه ای شگفت انگیز است که یک بسته دوازده عددی از ترکیبات مختلف این عطر برای معرفی به عنوان هدیه به پادشاه نروژ اهدا گشت و با استقبال بی نظیر تمامی مارکت های جهان بخصوص اروپا قرار گرفت.

Tom Ford Tuscan Leather با بوی خاص و شگفت انگیز مناسب شیک پوشان که با استفاده از این شاهکار برند تام فورد حس اعتماد به نفس و جذابیت خود را چند برابر افزایش می‌دهند.

خصوصیات توسکان لدر Tuscan Leather

تام فورد توسکان لدر گرم و تلخ دارد و برای استفاده در تمام فصل ها مناسب است و پیشنهاد می‌شود.

رایحه های اسانس تام فورد توسکان لدر

هنگامی که اسانس را روی لباس یا پوست محل نبضتان اسپری میکنید، سریعا متوجه بوی خوش این رایحه زیبا می‌شوید.

می دانیم که هر عطر و اسانس از چند مرحله بویایی تشکیل شده است که در زیر به آنها می‌پردازیم :

  • رایحه اولیه : تمشک – آویشن – زعفران
  • رایحه میانی : گل یاس – صمغ کندر
  • رایحه پایه : روایح چوبی – جیر – چرم – کهربا

در ابتدا نت اولیه این اسانس را به مشام احساس می کنیم و سپس بعد از گذشت مدت زمان کمی به ترکیبات نت دوم می رسیم.

پس از جایگزینی نت دوم به جای نت اول، کم کم با گذشت حدود یک ساعت نت نهایی یا رایحه اصلی اسانس را حس می کنیم.

بوی این ترکیبات هیجان و حس انرژی مثبت را در آقایان بیشتر می‌کند و همچنین باعث تمرکز، تعادل جسمی و روحی برای شما عزیزان میشود.