۱۴
مقایسه دو ادکلن دیور ساواج ( Dior Sauvage ) و بلو شنل ( Blue de Chanel )

ادکلن دیور ساواج پارفوم(ساواچ پارفوم ) Dior Sauvage Parfum

۱۴

عطر ادکلن دیور ساواج پارفوم ،تفسیر جدید و بسیار متمرکز از ساواج است که شادابی فوق العاده با رنگ های گرم شرقی و زیبایی وحشی را بر روی پوست زنده می کند.فرانسوا دماچی برای ساخت این عطر، از فضای بکر و بیابانی که در زیر آسمان شب آبی رنگ گرفته است ، الهام گرفت ، زیرا رایحه های شدید آتش با تولید صدای انفجار و شکستگی ، به هوا بلند می شود.به تعبیری این عطر با دنباله ای غنی و سرزنده ،جادوی فضاهای باز را جشن می گیرد.

فرانسوا دماچی این عطر را به عنوان قصیده ای برای طبیعت آفرید واز مواد اولیه ی  کمیاب که با شرایط خاصی کشت شده اند ، برای ساخت این عطر استفاده کرد.یک مزرعه در سریلانکا که بیش از 10 سال با DIOR کار می کند ، در طبیعت مستقر می شود و از روش های مخصوص کشت برای تولید اسانس نادر ، قدرتمند و غنی از چوب صندل ساواج استفاده می کند. این عطر در سال ۲۰۱۹ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد .

dior sauvage  dior sauvage elixir  عطر dior sauvage  dior sauvage price  ادکلن dior sauvage  dior sauvage قیمت  dior sauvage parfum  قیمت dior sauvage  dior sauvage eau de parfum  قیمت ادکلن dior sauvage  دیور ساواج  ادکلن دیور ساواج  عطر دیور ساواج  مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل  عطر دیور ساواج الکسیر  دیور ساواج الکسیر  ادکلن دیور ساواج الکسیر

بلو د شنل ادوتویلت مردانه BLEU DE CHANEL EDT

۱۵

شنل یکی از برندهایی است که دارای هیجان انگیزترین محصولات مانند لباس و عطر در صنعت مد است. شنل یک نام تجاری لوکس فرانسوی است که توسط کوکوشنل ، که در ابتدا با نام گابریل بونهور شنل شناخته می شد ، در سال 1910 تاسیس شد. این برند به دلیل سبک زیبا ، ساده و نفیسش معروف است. در حقیقت ، در دهه 1940 شنل یکی از برندهایی بود که با موفقیت لباس های زنانه “پیچیده” را به طراحی ساده تر و راحت تر کشانیدبرای شروع، بطری ادکلن بلو شنل Blue de Chanel به گونه ای طراحی شده است که فقط یک کلمه می تواند حق مطلب را درباره ی آن ادا کند؟ شیک . ادوتویلت بلو د شنل در سال 2010 وارد بازار شد. این عطر مرکباتی، رایحه ای مشک دار و بسیار شاداب دارد. اکثر مردان مدرن ،مطمئناً آن را دوست دارند.دارای رایحه ای قوی و حسی است و ماندگاری رایحه آن نیز قابل ذکر است. رایحه این عطر اعتیاد آور است وشامل نت های  وتیور، بخور، فلفل صورتی، مرکبات، نعناع، لبدانوم، زنجبیل، یاس، چوب صندل، جوز هندی، گریپ فروت، نعناع هندی و سدر است.

blue chanel  blue chanel قیمت  عطر blue chanel  ادکلن blue chanel  blue chanel price  blue chanel عطر  blue chanel perfume  ادکلن بلو شنل  بلو شنل  عطر بلو شنل  عطر بلو شنل مردانه  قیمت ادکلن بلو شنل  بلو شنل پرفیوم  قیمت ادکلن بلو شنل مردانه

مقایسه ادکلن دیور ساواج و بلو شنل

هر دو ادکلن بسیار پر طرفدار ، محبوب و اغواگر می باشند وجزء عطرهای هستند که توجه خانم ها را به شدت به خود جلب می کنند   و  در طول این سالها کیفیت خوب خود را همچنان حفظ کرده اند و رفورموله نشده اند . اکثر اقایان رایحه ی این دو ادکلن را می پسندند .شما  به راحتی می توانید این ادکلنهای بی نظیر را بلایند بای کرده و انتخابی بدون ریسک انجام دهید .هر دو ادکلن شخصیت خاص خود را دارند و به هیچ وجه نمی شود آنها را مشابه دانست .بلو شنل رایحه ی پیچیده ای دارد وهم در روز و هم در شب به خوبی می توان از آن استفاده کرد و این پتانسیل را دارد که به عطر و بوی خاص شما یا عطر امضای شما  تبدیل شود. همچنین اگر بخواهید به جای داشتن مجموعه ای از عطرها فقط یک عطر داشته باشید، بلو شنل می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد و همچنین به خاطر فرمول دلپذیرش، تعریف و تمجیدهای بسیاری را برایتان به همراه می آورد . ادکلن دیور ساواج خیلی مناسب لباس‌ رسمی و کت شلوار نیست. این بدان معنی است که برای 99٪ موارد استفاده روزانه مانند مدرسه، محل کار یا بیرون رفتن ، خوب عمل می کند اما برای مراسم خاص و لباس های خیلی رسمی، من ترجیح می دهم از بین دیور ساواج و بلو شنل، بلو شنل را انتخاب کنم .ماندگاری آن  نیز خیلی خوب است.ماندگاری  بلو د شانل و دیور ساواژ با غلظت یکسان تقریبا مشابه می باشد.

پخش بوی هر دوی این عطرها بسیار خوب است، بخصوص اینکه هردو از برند های مطرح دنیا هستند . با سرمایه گذاری روی هر یک از اینها هرگز احساس نمی کنید پول خود را هدر می دهید زیرا اطرافیان زودتر از شما متوجه بوی این عطر ها می شوند و شاید بیشتر از خود شما از رایحه ی عطرتان لذت ببرند.

اگر برای کار نیازی به پوشیدن کت و شلوار ندارید، ادکلن سوج  انتخاب مناسبی برای شماست. با یک تی شرت استاندارد و لباس های جین بسیار عالی عمل می کند و با پیراهن های سفید در تلاش است تا ظرافت پیدا کند.

برای استفاده روزمره، سوج کمی بهتر است. در صورت نیاز به شرکت در مراسم عروسی، احتمالاً با عطر دیور بهتر جلب توجه خواهید کرد. با این حال، اگر داماد هستید، ممکن است لازم باشد چیزی کمی با کلاس تر انتخاب کنید هر چند این دو ادکلن نیز بسیار شیک و با کلاسند .اگر بخواهم نظر شخصی خود رابیان کنم بلو شنل ادکلن به روز تر و با رایحه ای کمی بهتر نسبت به سوج است اما هردو عالیند و طرفداران بسیاری دارند و حتی می توان گفت در بین مردم دیور سوج کمی محبوب تر است .در غلظت ادوپرفیوم دیور ساواج انتخابی مقرون به صرفه تری است. اگر کسی هستید که هر روز از عطر استفاده می کنید، ساواج برای شما عطر به صرفه تری است. اما همچنین باید بدانید طبق تجربه من، هر دو عطر ارزش خرید بالایی دارند . در اخر انتخاب باشماست !

تگ ها :

blue chanel 

blue chanel قیمت

  عطر blue chanel 

ادکلن blue chanel  blue

chanel price  blue chanel عطر

blue chanel perfume ادکلن

بلو شنل

بلو شنل

عطر بلو شنل

عطر بلو شنل مردانه

قیمت ادکلن بلو شنل

بلو شنل پرفیوم

قیمت ادکلن بلو شنل مردانه

dior sauvage

dior sauvage elixir

عطر dior sauvage  dior

sauvage price

ادکلن dior sauvage 

dior sauvage

قیمت dior sauvage parfum

قیمت dior sauvage  dior

sauvage eau de parfum 

قیمت ادکلن dior sauvage

دیور ساواج

ادکلن دیور ساواج

عطر دیور ساواج

مشخصات ادکلن دیور ساواج اصل

عطر دیور ساواج الکسیر

دیور ساواج الکسیر

ادکلن دیور ساواج الکسیر